Despre

Health Care Pager


Protejarea angajaților și minimalizarea daunelor afacerilor, cauzate de nefuncționare.

Pe baza anulării treptate a interdicțiilor contactelor sociale și datorită necesității urgente de ”Repornire” a economiei, tot mai mulți oameni se vor întoarce la lucru în următoarele săptămâni și luni. Angajatorii (patronatele) sunt responsabili pentru sănătatea angajaților și de funcționarea constantă a companiei în condiții sigure și din această cauză se vor afla în fața unor noi provocări specifice în viitor.

În această situație, este foarte important să existe o metodă eficace de a urmări complet toate contactele unei persoane din companie infectate de virusul Corona ( sau orice asemănător), dacă se ajunge la un astfel de diagnostic. Cu cine a fost persoana infectată în contact în ultimele zile? Cine a avut ședință cu persoana bolnavă în ultima săptămână? Cine sunt colegii din tura de noapte?

Misiune și Viziune

Compike Gmbh produce echipamente, dispozitive și soluții de urmărire (Tracking & Tracing) bazate pe AutoID și senzori, tehnologii pentru diferite industrii. Compike însumează decenii de cunoștințe și experiențe ale fondatorilor, asociaților și partenerilor săi din domeniile IoT, Identificărilor automate și a tehnicilor Track & Trace.

Bineînțeles, nu putem să oprim Corona virusul cu Health Care Pager, dar am dori să avem o contribuție valoroasă la protejarea angajaților și să reducem riscurile de faliment și costurile angajatorilor la minimum, rezultând o transparență considerabilă în ceea ce privește lanțul potențial al infecțiilor în companie, în așa fel ca aceasta să continue să funcționeze cât mai eficient.

Conceptul Soluției

Soluțiile bazate pe smartphone (“Corona app”) ar putea să fie suficiente la nivel statal sau federal, dar conțin prea multe neajunsuri pentru o companie. Unii angajați nu dețin un smartphone, alți au dezactivată opțiunea Bluetooth/Date Mobile, iar mulți dintre angajați se tem din diferite motive că vor fi colectate date, fără acordul lor, din telefon, și pe bună dreptate. Pentru a permite ca angajații firmei să lucreze în siguranță (în timp de Covid-19), și, în același timp să luați în serios îngrijorarea angajaților voștri și să minimalizați daunele în caz de infecție, Compike a inventat Health Care Pager ( H. C. P.) în cooperare cu partenerul nostru tehnologic metraTec.

Health Care Pager este un dispozitiv mic (asemănător cu un mic pager) ce poate fi purtat la curea sau la rever/umăr de către toți angajații. Ca și Corona App folosește semnalul radio pentru averifica cine se află în apropiere, pentru cât timp și înregistrează informații pentru 14 zile. În cazul unei infecții cu Corona virus, puteți urmări activitatea persoanei infectate, cu cine s-a aflat în contact ( mai puțin de 1,5 m si cel puțin 20 sec.) iar în această situație puteți trimite în carantină doar persoanele relevante.

Oricum, HCP nu deține informații despre angajați, doar ID-ul, care în sistem este legat de datele angajatului. Dacă este raportat că un angajat este bolnav de Corona, tot ce trebuie să faceți este să citiți password – ul de pe HCP și să vedeți lista contactelor din ultimele 14 zile rezultând – ”lista potențialilor infectați”. Mai departe, companiile pot decide dacă doresc să învestigheze și alt nivel al contactelor, mai detaliat (al doilea nivel, contactele contactelor). În loc să se închidă departamente întregi, locații, zone sau fabrici, puteți supune angajații în cauză, unui test Corona virus, în acord cu lista de contacte sau să îi trimiteți în carantină. Folosirea abuzivă din partea altor părți este exclusă prin protejarea passwordului.

Rolul inițial al HCP -ului la angajați sau vizitatori este foarte simplu și pragmatic, chiar și dacă este vorba de un număr mai mare, folosind liste care, de exemplu, pot fi gestionate doar de diferite consilii sau de departamentul resurselor umane. Fiecare HCP are un code de bare (ID-ul său), care pot fi atribuite unui angajat din listă pe baza unei scanări rapide și conveniente folosind barcod scaner conectat unui PC prin USB. Opțional, aceste atribuiri pot fi introduse manual, iar fiecare HCP este imprimat cu ID ce poate fi citit de oameni. Listele sunt procesate prin numeroase funcții de import și export a software-ului. Se poate realiza, opțional și o conexiune cu sistemul de sănătate.


Beneficii pentru angajați


Protecția datelor

Un aparat individual, fără a fi nevoie de date personale (chemări, contacte din telefon, mesaje sau alte date).

Siguranță

Informații imediate și proactive a unei infecții potențiale a angajatului.

Confidențialitate

Diferit de smartphone app, urmărirea și localizarea este imposibilă (HCP nu are WLAN sau GPS). Doar contactele din vecinătatea imediată sunt înregistrate de semnalul radio.

Avantaje

Mai mic și mai ușor decât un smartphone.


Beneficii pentru angajatori


Domenii de utilizare

 
 
Română